LA Kattohuolto siirtyi osaksi Nordic Waterproofing -kattokonsernia 28.4.2017 alkaen

Nordic Waterproofing Oy:n ja KerabitPro Oy:n toiminnalla on sadan vuoden historia. Juuret ovat Lemminkäinen-konsernissa, jossa liiketoiminta alkoi 1900-luvun alussa. Vuoden 2011 helmikuussa omistus siirtyi tanskalaiselle Axcelille.

Nordic Waterproofing Oy on katto- ja vedeneristysrakentamisen asiantuntija. Emoyhtiö Nordic Waterproofing Oy:n toimintaan kuuluu Kerabit-tuotteiden valmistus ja myynti. Tytäryhtiö KerabitPro Oy:n toiminta koostuu katto- ja vedeneristysurakoinnista sekä kattohuollosta. Bitumikattojen lisäksi he rakentavat pelti-, tiili- ja viherkattoja.

“LA-Kattohuolto vahvistaa tarjoamaamme sellaisilla markkina-alueilla, missä konsernimme läsnäolo on tähän asti ollut vähäisempää”, sanoo Martin Ellis, Nordic Waterproofing –konsernin toimitusjohtaja. “Yhdessä KerabitPro ja AL-Katot -urakointiyhtiöidemme kanssa laajennamme kattourakointi-, -saneeraus- ja -huoltopalvelujamme myös yrityspuolen ammattiasiakassektorille, missä kattohuoltopalveluiden kysyntä on kasvussa. Toivotamme uudet kollegamme Suomessa lämpimästi tervetulleiksi Nordic Waterproofing -konserniin”.

Nordic Waterproofing osti LA Kattohuollon koko osakekannan 28.4. LA Kattohuolto jatkaa toimintaansa kuten ennenkin ja nyt meillä on erittäin hyvät edellytykset tarjota entistä kattavammin kattohuoltopalveluita kaikille asiakkaille ympäri Suomen.