Nordic Waterproofing ostaa suomalaisen LA-Kattohuollon

Nordic Waterproofing Suomi on tänään ostanut kattohuoltoyhtiö LA-Kattohuolto Oy:n koko osakekannan.

LA-Kattohuolto Oy, perustettu 2010, on erikoistunut kattohuoltotoimintaan mukaan lukien kattojen pinnoitukset. Yhtiön kotipaikka on Muurame Keski-Suomessa lähellä Jyväskylää. Toimipisteitä on kaikkiaan yhdeksän, joista viisi toimii franchise-periaatteella.

Yhtiön vuotuinen liikevaihto on noin kaksi miljoonaa euroa kattaen sekä yritys- että kuluttajasegmentit. Nykyinen liiketoimintajohto ja muu henkilöstö jatkavat yhtiössä tuoden mukanaan laajan kokemuksensa alasta, nykyisestä palvelukonseptista sekä franchise-toiminnasta.

“LA-Kattohuolto vahvistaa tarjoamaamme sellaisilla markkina-alueilla, missä konsernimme läsnäolo on tähän asti ollut vähäisempää”, sanoo Martin Ellis, Nordic Waterproofing –konsernin toimitusjohtaja. “Yhdessä KerabitPro ja AL-Katot -urakointiyhtiöidemme kanssa laajennamme kattourakointi-, -saneeraus- ja -huoltopalvelujamme myös yrityspuolen ammattiasiakassektorille, missä kattohuoltopalveluiden kysyntä on kasvussa. Toivotamme uudet kollegamme Suomessa lämpimästi tervetulleiksi Nordic Waterproofing -konserniin”.

LA-Kattohuolto Oy yhdistetään osaksi Nordic Waterproofing -konsernin urakointipalvelusegmenttiä 1. toukokuuta 2017 alkaen.

Lisätietoja:

Nordic Waterproofing Groupin sijoittajasuhteista vastaava johtaja Anders Antonsson
Puh. +46 709 99 49 70
Sähköposti: anders.antonsson@nordicwaterproofing.com

Nordic Waterproofing Suomen toimitusjohtaja Esa Mäki
Sähköposti: esa.maki@nordicwaterproofing.com

Nordic Waterproofing -konsernista

Nordic Waterproofing on yksi Pohjois-Euroopan vedeneristysmarkkinoiden johtavista toimittajista. Yhtiö toimittaa korkealaatuisia vedeneristystuotteita ja -ratkaisuja Ruotsissa, Suomessa, Tanskassa, Norjassa, Belgiassa, Alankomaissa, Puolassa, Iso-Britanniassa ja Saksassa. Nordic Waterproofing toimittaa myös asennuspalveluita omistuksessaan olevien tytäryhtiöiden kautta Suomessa sekä osaomisteisten franchising-yhtiöiden kautta Tanskassa. Yhtiö markkinoi tuotteitaan ja ratkaisujaan yhdeksän brändin alla. Kaikilla niistä on pitkät perinteet ja useimmat ovat markkina-alueidensa johtavia vedeneristysbrändejä, kuten Mataki, Trebolit, Phønix Tag Materialer, Kerabit, Nortett ja SealEco. Nordic Waterproofing on listattu Tukholman Nasdaqin Mid Cap –listalla lyhenteellä NWG.

Lisätietoa Nordic Waterproofing -konsernista osoitteessa www.nordicwaterproofing.com